Kavadi järve lõkkekoht

Võrumaa, Haanja looduspark
Ujumiskoha sild on rekonstrueerimisel, amortiseerunud silda palume mitte kasutada.
Päästeameti peadirektori käskkirjaga on määratud tuleohtliku aja alguseks 14.04.2017 kogu Eesti territooriumil. Palume järgida tuletegemise juhiseid puhke- ja kaitsealadel. Tuld tohib teha ainult ettevalmistatud lõkkekohtades!
Lõkkekoht asub looduskaitsealuses Uue-Saaluse mõisapargis, maalilise Kavadi järve ääres, mis on tuntud oma liigestatud kaldajoone ja saarterohkuse poolest. Kavadi veepeegli pindala on 27 ha, järv asub 210,7 m kõrgusel merepinnast. Suurim sügavus on 8,2 m, keskmine sügavus ligikaudu 3,5. Olemas on kaks eraldi lõkkeaset, telkimisvõimalus ja ujumiskoht. Üks lõkkease asub künkal, kust avaneb imeline vaade järvele. Suviti leiab lõkkekoha lähedalt nurmenukke ja metsmaasikaid. Mõisapargi sissesõidu tee ääres asub bussipeatus.
E-post info.pahni@rmk.ee
Objekti tüüpLõkkekoht
ParkimisvõimalusedParkida on võimalik sissesõidutee ääres ja enne tõkkepuud Uue-Saaluse mõisapargis, ruumi kuni 6 autole.
VarustusLõkkekohas on 2 lõkkeaset koos grillimisrestidega, varjualune koos laua ja pinkidega, 2 puude varjualust, istepingid, infotahvlid, riietuskabiin, ujumissild, 1-kohaline kuivkäimla, tõkkepuu.
Telkimisvõimalus lubatud paigaldada kuni 4 (4-kohalist) telki.
Lõkkekoht on
Vesi Tarbevett saab järvest.
Matkavõimalus Lõkkekoha lähedalt saab alguse Kavadi järve matkarada (2,2 km).
VaatamisväärsusedKavadi järv, Uue-Saaluse mõisapark, mõisavaremed, pärandkultuurmaastik.
LisainfoNatura 2000 võrgustiku linnu- ja loodushoiuala. Tutvu enne loodusesse minekut igaüheõiguse põhimõtetega.
PiirangudLõkkekoht asub Haanja looduspargis, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist (tel. +372 786 8360 Võru kontor, e-post louna@keskkonnaamet.ee).
AsukohtUue-Saaluse küla, Haanja vald, Võrumaa.
Kohalesõitmise õpetusVõru-Haanja mnt 9. kilomeetril keerata "Risttee" bussipeatuse juurest vasakule "Uue-Saaluse 4 km" ja sõita 4 km. Järgmisest teeristist keerata vasakule Räpo suunas ja sõita mööda kruusateed veel umbes 400 m, kuni jõuate sillani (vasakule jääb järv). Pärast silla ületamist jääb paremat kätt maja, millest möödudes on vasakut kätt infotahvel ja suunaviidad, mis juhatavad lõkkekohta.