Marimetsa matkarada (9 km)

Kokku 9 km pikkune edasi-tagasi rada annab hea võimaluse tutvuda erinevate elupaikadega: raja algusosas olev pinnastee kulgeb mööda metsasihti, hiljem heinamaal, seejärel kuusikus piki Marimetsa oja kallast ning jõuab üle Kureselja mäe rabaservale. Sealt algav laudtee viib läbi kõrg-, siirde- ja madalsoo laugasteni välja.
Objekti tüüpMatkarada
ParkimisvõimalusedKruuskattega parkla mahutab 2 bussi või 7 sõiduautot.
VarustusMatkaraja alguses on teabetahvel Marimetsa looduskaitseala kaardi ja raja skeemiga ning suunaviit rajale. Raja esimene osa (2,5 km) on osaliselt kooremultšiga kaetud pinnasetee, mille ääres on 3 väikest teabetahvlit. Rabas oleval laudrajal (1,94 km) on 3 puhkekohta ja 9 väikest teabetahvlit.
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedMarimetsa oja, Kuresilma mägi, Marimetsa raba madalsoo, siirdesoo, lageraba ja laugastik.
LisainfoMatkaraja laudtee võib sõltuvalt ilmastikust olla libe. Minnes rajale koos koeraga palume lemmikloom hoida rihma otsas.
PiirangudMatkarada asub Marimetsa looduskaitseala sihtkaitsevööndis. Enne külastamist soovitame tutvuda Marimetsa looduskaitseala kaitse-eeskirjaga https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13131476
AsukohtRõuma külas, Risti vallas, Läänemaal.
Kohalesõitmise õpetusRisti-Virtsu mnt 3. kilomeetril keerata Rõumalt paremale (väljas matkaraja liiklusmärk). 300 m pärast on parkimistasku, kus asub teabetahvel matkaraja skeemiga ja suunaviit rajale.