Mukri loodusrada (2,5 km)

14. augustist lõpeb kogu Eesti territooriumil suure tuleohuga aeg, kuid kehtima jääb tuleohtlik aeg. Tuleohtlikul ajal võib looduses tuld teha vaid selleks ettenähtud kohtades. • Lõket tohib teha vaid nõrga tuulega – kuni 5 m/s. • Lahtist tuld ei tohi jätta järelevalveta, lõkkel tuleb lasta lõpuni põleda, lõkkejäägid kustutada veega või summutada liivaga. • Metsas liikujatel tuleb lõkke tegemisel ja grillimisel kasutada ainult selleks ettevalmistatud ja soovitatavalt kattega lõkkekohti.
Rada kulgeb mööda Mukri raba, möödudes rohketest laugastest ja raba järvedest ning pakkudes ilusaid vaateid vaatetornist.
+372 526 1924
E-post info.soomaa@rmk.ee
Objekti tüüpMatkarada
ParkimisvõimalusedKuni 10 autot või 2 bussi
Varustusinfoalus, istepingid 3 tk, vaatetorn
Matkavõimalus jalgsi
VaatamisväärsusedMukri raba
LisainfoTutvu enne loodusesse minekut igaüheõiguse põhimõtetega.
PiirangudLoodusrada asub Mukri maastikukaitsealal, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (+372 484 1171, info@keskkonnaamet.ee).
AsukohtKehtna vald, Raplamaa
Kohalesõitmise õpetusRapla-Türi maanteel Lelle ristis keerata Eidapere peale, sõita 15 km. Eidaperes pöörata kohe peale raudtee ülesõitu vasakule, sõita sirgelt 1,3 km, raja algus paremal pool tee ääres