Neeruti loodusrada (1,5 ja 3,5 km)

Lääne-Virumaa, Neeruti maastikukaitseala
Päästeameti peadirektori käskkirjaga on määratud tuleohtliku aja alguseks 14.04.2017 kogu Eesti territooriumil. Palume järgida tuletegemise juhiseid puhke- ja kaitsealadel. Tuld tohib teha ainult ettevalmistatud lõkkekohtades!
Neeruti loodusrada on läbitav 1,5 ja 3,5 km ringina. Rada kulgeb loode-kagu suunaliste pikkade vallseljakute - ooside
harjadel, mille järsk kalle ulatub kohati 45 kraadini. Lühem rada teeb ringi ümber Tagajärve põigates ka Eesjärve
edelakaldale jäävale Sadulamäele – muistsele linnamäele. Pikem ring ulatub Kiissaaugumäeni.
Telefon +372 676 7010
E-postinfo.oandu@rmk.ee
Objekti tüüpMatkarada
Parkimisvõimalusedparkla 3 sõiduautole
Varustussuur infotahvel, 1,5 ja 3,5 km tähistatud silmusekujulised rajad
Telkimisvõimalus Eesjärve telkimisala
Lõkkekoht on
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedNeeruti Ees- ja Tagajärv, Sadulamägi, oosidelt avanev vaade.
LisainfoNeeruti oosidega tutvust tehes saab tugeva füüsilise koormuse: tihti tuleb kõndida üles-alla järskudest nõlvadest. Oose ja lohke katvad lopsakad salumetsad pakuvad
põnevat avastamist nii taime-, linnu- kui ka loomahuvilistele.
Piirangud15. märtsist 15.juulini on Sinijärve sihtkaitsevööndis inimese viibimine keelatud. Neeruti maastikukaitsealal on veekogudel lubatud vaid mootorita ujuvvahendiga liikumine, Sinijärvel 15. märtsist 15. juulini on keelatud ka mootorita ujuvvahendid.
AsukohtNeeruti, Kadrina vald, Lääne-Viru maakond
Kohalesõitmise õpetusSõida mööda Tallinn-Narva maanteed 63 km, hoia paremale Viitna peale ja sõida 2,4 km. Seejärel pööra paremale Kadrina-Viitna maanteele, sõida 14,8 km. Kadrina ringil pööra paremale Pärnu-Rakvere-Sõmeru maanteel, sõida 3,1 km, pööra vasakule Neerutisse viivale teele, sõida 2,8 km.