Piusa muuseumikoobastik

15. augustist lõppes kogu Eesti territooriumil suure tuleohuga aeg, kuid kehtima jäi tuleohtlik aeg. Tuleohtlikul ajal võib looduses tuld teha vaid selleks ettenähtud kohtades. • Lõket tohib teha vaid nõrga tuulega – kuni 5 m/s. • Lahtist tuld ei tohi jätta järelevalveta, lõkkel tuleb lasta lõpuni põleda, lõkkejäägid kustutada veega või summutada liivaga. • Metsas liikujatel tuleb lõkke tegemisel ja grillimisel kasutada ainult selleks ettevalmistatud ja soovitatavalt kattega lõkkekohti.
Muuseumikoobastik koos külastuskeskuse ja matkarajaga on põnev koht igale külastajale.
Telefon+372 5304 4120 Piusa külastuskeskus
Objekti tüüpMuu
Parkimisvõimalused15 autole
VarustusKülastajatele on rajatud vaateplatvorm ja kuivkäimlad. Koobaste lähedal on ligi 2 km pikkune matkarada, mis on varustatud puidust suunavate viitadega ja rada tutvustavate infotahvlitega.
Lõkkekoht Läheduses asub Piusa lõkkekoht.
Matkavõimalus Piusa matkarajal
VaatamisväärsusedPiusa koopad, nõmmemetsa kooslused
Lisainfohttps://piusainfo.wixsite.com/piusa
PiirangudTutvu kaitse-eeskirjast tulenevate piirangutega siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist (+372 799 0900, info@keskkonnaamet.ee).
AsukohtVõru vald, Võrumaa. Objekt nr 32 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusSõita mööda Räpina-Koidula mnt ja keerata Karisillalt Põlva suunas. Sõita 7 km edasi, seejärel hoida vasakule Orava poole. Sõita 10 km Oravale, sealt keerata vasakule Piusa suunas. Sõita veel umbes 2,5 km, kuni jõuate Kliimani ja keerata paremale Piusa suunas. Umbes 3 km pärast juhatab Piusa muuseumikoobaste viit vasakule, 100 m pärast oletegi kohal.