Piusa muuseumikoobastik

Muuseumikoobastik koos külastuskeskuse ja matkarajaga on põnev koht igale külastajale.
Telefon+372 5304 4120 Piusa külastuskeskus
Objekti tüüpMuu
Parkimisvõimalusedolemas
VarustusKülastajatele on rajatud vaateplatvorm ja kuivkäimlad. Koobaste lähedal on ligi 2 km pikkune matkarada, mis on varustatud puidust suunavate viitadega ja rada tutvustavate infotahvlitega.
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedPiusa koopad, nõmmemetsakooslused
Lisainfowww.piusa.ee
PiirangudTutvu kaitse-eeskirjast tulenevate piirangutega siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist tel +372 799 0900 Räpina kontor, louna@keskkonnaamet.ee
AsukohtPiusa külas, Orava vallas, Põlvamaal.
Kohalesõitmise õpetusSõita mööda Räpina-Koidula mnt ja keerata Karisillalt Põlva suunas. Sõita 7 km edasi, seejärel hoida vasakule Orava poole. Sõita 10 km Oravale, sealt keerata vasakule Piusa suunas. Sõita veel umbes 2,5 km, kuni jõuate Kliimani ja keerata paremale Piusa suunas. Umbes 3 km pärast juhatab Piusa muuseumikoobaste viit vasakule, 100 m pärast oletegi kohal.