Saare õpperada (1 km)

Läänemaa, Silma looduskaitseala
Päästeameti peadirektori käskkirjaga on määratud tuleohtliku aja alguseks 14.04.2017 kogu Eesti territooriumil. Palume järgida tuletegemise juhiseid puhke- ja kaitsealadel. Tuld tohib teha ainult ettevalmistatud lõkkekohtades!
Silma looduskaitsealal tasub esmajoones pöörata tähelepanu roostikele. Sutlepa meri  on maakerke tulemusena merest eraldunud jäänukjärv, mille kallastel laiuvad ulatuslikud rooväljad. Siin saab kuulda rästas-roolinnu laulu, roo-ritsiklindude katkematut siristamist ning hüübi häält, mis meenutab pudelisse puhumist.
Telefon513 8783, Matsalu looduskeskus
E-postmatsalu.looduskeskus@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
ParkimisvõimalusedParkimisruumi on 1 suurele bussile või 5 autole.
VarustusTegemist on kokku 1 km pikkuse edasi-tagasi rajaga, millel on 3 infotahvlit, 1 vaateplatvorm (kõrgus 5m) ning 7,5 m kõrgune vaatetorn raja lõpus. Parkla servas on kuivkäimla.
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedLyckholmi mõis ja muuseum, rannaniidud, jäänukjärved
PiirangudHarrastuslik kalapüük Silma looduskaitsealal on lubatud kalastuskaardi alusel 01.07-28.02. Sihtkaitsevööndi veealal on lubatud sõita mootorita ja elektrimootoriga ujuvvahendiga, muu mootoriga ujuvvahendiga on lubatud sõita 01.11-31.03. Jalgratastega ja mootorsõidukitega liiklemine väljaspool selleks ette nähtud teid ja radu on keelatud. Telkimine ja lõkke tegemine on lubatud vaid selleks ettevalmistatud ja tähistatud kohtades.
AsukohtSaare külas Noarootsi vallas Lääne maakonnas.
Kohalesõitmise õpetusKeila-Haapsalu mnt mööda sõites keerata Linnamäelt paremale. 11. kilomeetril keerata Aulepa teeristist vasakule Pürksi poole. Enne Pürksi asulat keerata uuesti vasakule (suunaviit „Lyckholmi muuseum“) ja sõita läbi Saare küla. Tee lõppeb parklaga järve ääres, kust algabki õpperada.