Audaku õpperada (2,8 km)

Õpperajal toimuvad rekonstrueerimistööd. Tööde valmimise tähtaeg on 07.04.2024.
Viidumäe looduskaitseala asub Lääne-Saaremaal muistse Antsülusjärve rannaastangu ümbruses. See on Saaremaa vanim ja kõrgeim osa, mille tipp on 59 meetrit üle merepinna. Matkarada algab ja lõpeb parklas Viidumäe looduskaitseala kontori lähedal.
Telefon+372 454 6880,  +372 527 7421
E-post info.vilsandi@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
Hooldustüüp Aastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit.
Parkimisvõimalused5 sõiduautole ja 1 bussile raja alguspunkti parklas
VarustusLaudtee, 1 suur infotahvel
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedRada läbib Lääne-Saaremaa kõrgustikule iseloomulikke kooslusi - mitmeid metsatüüpe, liigirikka madalsoolaigu, taastatud puisniidu.
Talvine hooldusHooldussagedus: 2 korda kuus (matka- ja õpperadu lumest ei puhastata).
Lisainfo Enne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
PiirangudMatkarada asub Viidumäe looduskaitsealal. Tutvu ala kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist, info@keskkonnaamet.ee, tel +372 662 5999.
AsukohtViidu küla, Saaremaa vald, Saare maakond
Objekt nr 15 puhkeala kaardil
Kohalesõitmise õpetusSõita 73 km mööda Kuivastu-Kuressaare mnt kuni Kuressaare ringteeni. Sealt pöörata paremale Kuressaare ringteele ja sõita 2,8 km kuni järgmise ringteeni, millelt keerata Kihelkonna suunas. Sõita Kuressaare-Kihelkonna-Veere mnt mööda 12,6 km ja pöörata vasakule Käesla-Karala-Loona mnt-le. Sõita edasi 8,9 km, kuni paremale suunab viit Viidumäe looduskaitseala keskusesse. Sõita mööda kruusateed 2,3 km ja seejärel keerata paremale, kuni jõuate väiksesse parklasse, mille juurest saavad alguse kaks Viidumäe looduskaitseala tutvustavat rada – Audaku ja Viidumäe õpperada.