Kirikumäe matkarada (3,2 km)

Päästeameti peadirektori käskkirjaga on määratud tuleohtliku aja alguseks 14.04.2017 kogu Eesti territooriumil. Palume järgida tuletegemise juhiseid puhke- ja kaitsealadel. Tuld tohib teha ainult ettevalmistatud lõkkekohtades!
Kirikumäe maastikukaitsealal saab matkata mööda 3,2 km pikkust tähistatud rada, mis kulgeb ümber Kirikumäe järve.
Telefon +372 501 9564
E-post info.pahni@rmk.ee
Objekti tüüpMatkarada
Parkimisvõimalusedolemas on parkla
VarustusKirikumäe matkarada on 3,2 km pikk ja on osaliselt kaetud laudteega. Rajal on 2 grillimisrestidega lõkkekohta ja metsaonn. Rada on varustatud puidust suunavate viitade ja infotahvlitega.
Telkimisvõimalus on
Kattega lõkkekoht on
Matkavõimalus on
Vaatamisväärsusedrabajärved, metsa- ja niidukooslused, maaliline vaade liigestatud kuppelmaastikule
Lisainfo Rada kulgeb osaliselt eramaadel. Tutvu enne loodusesse minekut igaüheõiguse põhimõtetega.
PiirangudMatkarada kulgeb Kirikumäe maastikukaitsealal, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist (Võru kontor tel. +372 786 8360, e-post louna@keskkonnaamet.ee).
FailidRaja trükis välja antud Riikliku Looduskaitsekeskuse poolt 2007. a.
Lae PDF (4 898 Kb)
AsukohtVastseliina vallas, Võrumaal.
Kohalesõitmise õpetusSõita mööda Võru-Luhamaa mnt (tee nr 2, E263) Vastseliina suunas umbes 19 km ja keerata paremale Vastseliina asulasse. Sõita mööda tuletõrjedepoost, üle silla ristmikuni, kust keerata vasakule ja seejärel sõita otse mööda asfaltteed 6,8 km, kuni jõuate Järvsaare bussipeatuse juures olevale teelahkmele. Teelahkmel keerata vasakule ja sõita veel 500 m. Paremat kätt jäävad järv ja lõkkekohad, kust algab ka matkarada.