Tilleoru matkarada (4,5 km)

HEA KÜLASTAJA!
Tilleoru matkaraja järsud tõusud-langused ja oru veerul olev rada on märjaga libedad.
NUTIMÄNG - Kas tead, kes teeb pähkli sisse pisikese augu või mis otstarbel kasutas vanarahvas laanesõnajala risoomi?
Kui tahad oma teadmisi proovile panna, võta osa vahvast nutimängust!
Selleks lae alla Play poest või App Store-st Loquiz äpp. Kasutajanime ja parooli leiad raja algusest infotahvlilt. Nutikat mängimist!
Vaata ka teisi nutimänge

Matkarada algab Tartu-Võru vana maanteesilla juurest ja kulgeb jõe vasakul kaldal mööda jõelammi, läbi metsade kuni Merioone allikani. Sealt edasi viib trepp oruveerest üles ja mööda metsateed ning Hurmi oja vasakkallast toob rada maanteeni tagasi. Osa rajast kulgeb eramaal.
E-post info.kiidjarve@rmk.ee
Objekti tüüpMatkarada
Hooldustüüp Aastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit
ParkimisvõimalusedParkida saab raja alguses maantee ääres või Maanteemuuseumi parklas.
VarustusRajal on paikkonda tutvustavad infoalused, laudteed, sillad, trepid, järsakupiirded, 2 puhkekohta
Matkavõimalus Jalgsi, jalgrattaga sellel rajal ei liiguta.
VaatamisväärsusedAhja jõe ürgorg, Merioone liivakivipaljand ja allikas, väärikad põlispuud – Tilleoru tamm ja Ristimänd.
Talvine hooldus Hooldussagedus: 1 kord kuus (matka- ja õpperadu lumest ei puhastata). Talvine parkimisvõimalus Maanteemuuseumi parklas.
Lisainfo
PiirangudMatkarada asub Tilleoru maastikukaitsealal, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (+372 662 5999, info@keskkonnaamet.ee).
FailidMaastikukaitseala trükis välja antud Keskkonnaameti poolt 2012.a.
Lae PDF.
AsukohtVarbuse küla, Kanepi vald, Põlvamaa.
Objekt nr 37 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusSõita mööda Põlva-Reola mn Põlva suunas, üle Ihamaru teeristi. Sõita teeristist umbes 5,6 km ja mööduda Maanteemuuseumist. Auto saab parkida tee paremale poole, matkaraja stendi kõrvale. Matkarada algab stendi vastast, vasakul pool teed.