Voorepalu Põrgurada (0,5 km)

Hea külastaja!
• Ole tähelepanelik üraskikahjustusega kuusepuistutes - tugevate tuultega väldi auto parkimist puude alla ja ka rajal liikumist, sest kahjustatud puud on murdumisohtlikud.
• Sügis-talviste tormide ja rohke lume tõttu on kohati radadel murdunud või paindunud ja maasse külmunud puid ja oksi. Seetõttu võtab radade puhastamine rohkem aega, võimalusel liigu ümber takistuse.
• Kui märkad RMK objektidel või ligipääsuteedel olevaid takistusi (maha langenud puid vms), anna sellest teada e-postile loodusegakoos@rmk.ee
Mõnusaks jalutuskäiguks sobilik matkarada algab Voorepalu lõkkekoha vastast teiselt poolt maanteed ja kulgeb äärmiselt vaheldusrikkal maastikul, kus on mitmeid järske tõuse-langusi. Rajal on minevikusündmusi ja rahvapärimusi tutvustavad infoalused, raja kõrgeimas punktis on puhkamiseks laud ja pingid.
E-post info.kiidjarve@rmk.ee
Objekti tüüpMatkarada
ParkimisvõimalusedLõkkekohas parkimistasku 2-le autole.
VarustusRajal on 7 infoalust, järskudel nõlvadel köispiirded, raja kõrgeimas punktis laud ja pingid.
Telkimisvõimalus Teisel pool maanteed asuvas Voorepalu lõkkekohas.
Lõkkekoht Kaetud lõkkease
Matkavõimalus jalgsi
VaatamisväärsusedLõkkekoha ja matkaraja vahelt kulgeb ajalooline Postitee. Vaheldusrikka maastikuga rajal Ristimänd ja mitmeid põnevaid paiku.
Marjad-seenedMustikad, seened
LisainfoEnne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
AsukohtPõlvamaal, Voorepalu metsas, vana Tartu-Võru maantee (Postitee) ääres. Objekt nr 34 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusSõita mööda Tartu-Põlva mnt Põlva suunas kuni Voorekülani. Pärast Vooreküla keerata paremale Vooreküla-Puskaru mnt-le (tee nr 18115, teise nimetusega Vana Postitee). Sõita umbes 4,5 km, mööduda Küka bussibeatusest. Lõkkekoht jääb paremat ja matkarada vasakut kätt. Auto parkimiseks keerata pärast lõkkekohta paremale jäävale metsateele.