Aluoja vaateplatvorm

Päästeameti peadirektori käskkirjaga on määratud tuleohtliku aja alguseks 14.04.2017 kogu Eesti territooriumil. Palume järgida tuletegemise juhiseid puhke- ja kaitsealadel. Tuld tohib teha ainult ettevalmistatud lõkkekohtades!
E-postinfo.kauksi@rmk.ee
Objekti tüüpVaatetorn
ParkimisvõimalusedParkla mahutavusega ca 10 sõiduautot
VarustusVaateplatvorm
VaatamisväärsusedAluoja juga
Talvine kasutusParkla ja vaateplatvorm lumest puhastatud.
LisainfoJoastik saab oma veed Mägara ojalt. Enne Pühajõe orgu laskumist, moodustab Mägara oja umbes 700 m pikkuse ja u 10 m sügavuse kanjoni. Joastik koosneb viiest suuremast astangust, mille kõrgused oja voolusuunas ülevalt alla on vastavalt 1,4m, 0,8m, 1,8m, 1,4m ja 0,5 m. Joaastangutel on veejoa laius 5...10 m.
PiirangudVäljaspool teid ja radu mootrosõidukiga liiklemini keelatud!
Lõkke tegemisel kasuta ainult spetsiaalselt ettevalmistatud lõkkekohta tuletegemist lubaval ajal!
Seotud linkhttp://loodus.keskkonnainfo.ee/w5/ind...
AsukohtToila vald Pühajõe küla
Kohalesõitmise õpetusSõita mööda Tallinn-Narva maanteed ja keerata Toila poole. Sõita 4,5 km ja keerata paremale (suunaviit „Aluoja“). Sõita umbes 1,5 km otse edasi, kuni jõuate parklasse, kuhu saab auto jätta. Edasi liikuda 100 m jalgsi, kuni jõuate vaateplatvormini.