Poruni matkarada (5 km)

Matkarada tutvustab lammimetsa, põliseid laialehelisi puistuid. Poruni jõe kallast mööda viib rada Narva jõeni ja tagasi. Raja äärde paigutatud infostendid tutvustavad nii kaitsealal elavaid linde-loomi ja taimi kui paikkonna millitaarajalugu ning juhivad tähelepanu jõe kallastel kohati paljanduvate geoloogilistele kihistutele.
E-postinfo.kauksi@rmk.ee
Objekti tüüpMatkarada
ParkimisvõimalusedParkla mahutavusega ca 5 sõiduautot
VarustusTõkkepuu, 5 lõkkekohta, 2 infostend, 12 infotahvil (rajal), 4 kuivkäimlat. Raja kulgemist tähistavad viidad, osaliselt laudtee ja sinised värvitud ristkülikud puudel.
Telkimisvõimalus on
Lõkkekoht on
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedPoruni jõgi, ürgmets, militaarpärand, puhatu soostik
Talvine kasutusLumetõrjet ei teostata, lõkkepuud olemas. Rada on võimalik läbida suuskade ja räätsadega
LisainfoMatkarada asub Puhatu looduskaitsealal (pindalaga 12 320ha) ja riigipiiri äärealadel.
Raja kulgemist tähistavad sinised ristkülikud puudel.
PiirangudTulenevad kaitsekorralduskavast, väljaspool teid ja radu mootrosõidukiga liiklemini keelatud, lõkke tegemisel kasuta ainult spetsiaalselt ettevalmistatud lõkkekohta tuletegemist lubaval ajal.
Seotud linkhttp://loodus.keskkonnainfo.ee/w5/ind...
AsukohtGorodenka küla Illuka vald Ida-Virumaa
Kohalesõitmise õpetusJõhvi-Vasknarva maantee 45. kilomeetrilt keerata vasakule (viit „Poruni matkarada“). Sealt sõita 12 km kuni piirivalve kordonini, keerata vasakule (ristmikul viit) ja sõita otse 4 km kuni tõkkepuuni, millest vasakule jääb parkla, kuhu saab jätta auto. Edasi umbes 500 m pärast ongi paremat kätt Poruni matkaraja algus.