Koprarada (1 km)

Lääne-Virumaa, Lahemaa rahvuspark
Rada tutvustab Altja jõe ürgorgu ja kobraste tegevust.
Objekti tüüpÕpperada
ParkimisvõimalusedParkimistasku suurele bussile või 5 sõiduautole. Parkida saab ka Oandu looduskeskuse parklas.
VarustusKopraraja läbimiseks kulub pool tundi. Rada asub Altja oja nõlvadel ja orus, liikumise kergendamiseks on rajatud teed ja trepid. 2 suurt infotahvlit.
Telkimisvõimalus Oandu telkimisala
Lõkkekoht on
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedRada tutvustab Altja jõge, jõe orgu ja siinseid elukooslusi. Sügavas jõeorus kobraste tegevusjäljed - kopratammid, kaldanõlva rajatud urud ja näritud puud.
Talvine kasutusParkimistasku aetakse lumest lahti, rajal lumetõrjet ei teostata.
PiirangudAsub Lahemaa rahvuspargis.
AsukohtLääne-Virumaal, 1,5 km Altjalt Sagadi poole. Objekt nr 4 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusSõida 70 km Tallinn-Narva mnt pidi Narva poole, pööra vasakule Viitna- Koljaku mnt-le ja sõida 6,5 km kuni Palmse külani, kust keerata paremale Sagadi suunas (viit "Sagadi 6 km"). Sõita mööda Palmse-Sagadi teed, ületada Rakvere-Haljala mnt (viit "Sagadi mõis 2,5 km") ja jõuda Sagadi mõisa ette. Sealt pöörata vasakule (viit "Altja kaluriküla 5 km"). Edasi sõita mööda Sagadi-Altja teed 4 km, mööduda Oandu telkimisalast, Oandu looduskeskusest, Oandu loodusraja parklast ja Kõrve raja väravast, kuni jõuate parklani, mis on paremal pool tee ääres. Raja alguses on värav kirjaga "Koprarada".