Kakerdaja loodusrada (7 km)

Päästeameti peadirektori käskkirjaga on määratud tuleohtliku aja alguseks 19.04.2018 kogu Eesti territooriumil. Palume järgida tuletegemise juhiseid puhke- ja kaitsealadel. Tuld tohib teha ainult ettevalmistatud lõkkekohtades!
Loodusrada kulgeb läbi Kakerdaja raba, mööda Noku lõkkekohast ja teeb tiiru ümber väikese ja suure Kalajärve jõudes tagasi Noku lõkkekohta. Loodusrajast 4 km on laudteed. Rada jääb ka RMK Oandu-Aegviidu-Ikla ja RMK Peraküla-Aegviidu-Ähijärve matkateedele.
E-postinfo.aegviidu@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
ParkimisvõimalusedSuur-Kalajärve ääres parkla 6 autole, Noku lõkkekoha juures parkla 12 autole või 2 bussile.
Varustus3 infotahvlit, 16 infoalust, 3 lahtist lõkkeaset grillrestiga, 3 lõkkepuude varjualust, 4 pinki, 2 komplekti laud-pingid katusealusega, 1 laud-pink
Telkimisvõimalus Rajale jäävates lõkkekohtades
Lõkkekoht Noku lõkkekoht või Kalajärve lõkkekoht
Vesi Tarbevesi Kalajärvest
Matkavõimalus Jalgsi, edasi-tagasi 14 km või umbes 3 km ring
VaatamisväärsusedJärved, metsad, raba, vanad talukohad
Marjad-seenedMustikad, pohlad, seened
LisainfoTutvu enne loodusesse minekut
igaüheõiguse põhimõtetega.
PiirangudLoodusrada asub Kõrvemaa maastikukaitsealal, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (info@keskkonnaamet.ee, tel.+372 384 8688).
AsukohtAnija vald, Harjumaa
Järva vald, Järvamaa
Objekt nr 19 puhkeala kaardil
Kohalesõitmise õpetus Perila-Jäneda mnt (tee nr 11125) Vetla poolt tulles enne 23 km. posti (enne Söesauna turismitalu viita) keerata paremale ja sõita 1,8 km mööda kruusateed kuni vasakule näitab suunaviit lõkkekohta. 200 m pärast jõuate lõkkekoha parklasse, kus on raja alguspunkt.
Teine võimalik rajale mineku koht on Noku parklast, kuhu jõuate sõites mööda kruusateed 3,2 km Noku lõkkekoha parklasse..