Marimetsa matkarada (9 km)

Marimetsa parkimistaskust alguse saav ja seal ka lõppev kokku 9 km pikkune edasi-tagasi rada annab hea võimaluse tutvuda erinevate elupaikadega: raja algusosas olev pinnastee kulgeb mööda metsasihti, hiljem heinamaal, seejärel kuusikus piki Marimetsa oja kallast ning jõuab üle Kureselja mäe rabaservale. Sealt algav laudtee viib läbi madal-, siirde- ja kõrgsoo laugasteni välja. Teed näitavad puidust suunaviidad.
E-postinfo.matsalu@rmk.ee
Objekti tüüpMatkarada
HooldustüüpAastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit.
Parkimisvõimalused17 sõiduautole kruusakattega parklas
VarustusMatkaraja alguses on infotahvel Marimetsa looduskaitseala kaardi ja raja skeemiga. Raja esimene osa (2,5 km) on osaliselt kooremultšiga kaetud pinnasetee, mille ääres on 2-kohaline välikäimla ja 3 väikest infoalust. Rabas oleval laudrajal (1,94 km) on 3 puhkekohta ja 10 väikest infoalust. Raja lõpus asub puitplatvormil 7,6 m kõrgune vaatetorn.
Matkavõimalus Jalgsi, rada edasi-tagasi suunal
VaatamisväärsusedMarimetsa oja, Kuresilma mägi, Marimetsa raba madalsoo, siirdesoo, lageraba ja laugastik
Talvine hooldusHooldussagedus: 2 korda kuus (matka- ja õpperadu lumest ei puhastata).
LisainfoMatkaraja laudtee võib sõltuvalt ilmastikust olla libe. Minnes rajale koos koeraga palume lemmikloom hoida rihma otsas.
Enne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses
PiirangudMatkarada asub Marimetsa looduskaitseala sihtkaitsevööndis, tutvu ala kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist, info@keskkonnaamet.ee, tel. +372 662 5999.
Seotud linkhttps://tonuling.ee/talvepildistamise...
Ühistranspordi võimalused
  • Bussiga saab sõita Ristile, sealt 3 km mööda Risti-Virtsu maanteed Rõumale ja siis matkarajale.
  • Busside väljumisajad leiab www.tpilet.ee keskkonnast. Tasub vaadata konkreetse päeva kellaaegu.
AsukohtRõuma küla, Lääne-Nigula vald, Läänemaa
Kohalesõitmise õpetusTallinna poolt tulles: Risti-Virtsu mnt 3. kilomeetril keerata Rõumalt paremale (väljas matkajate liiklusmärk kirjaga "Marimetsa matkarada"). 300 m pärast on parkimistasku, kust saab alguse matkarada.