Haldjarada (1,4 km)

Hea külastaja!
• Ole tähelepanelik üraskikahjustusega kuusepuistutes - tugevate tuultega väldi auto parkimist puude alla ja ka rajal liikumist, sest kahjustatud puud on murdumisohtlikud.
• Kui märkad RMK objektidel või ligipääsuteedel olevaid takistusi (maha langenud puid vms), anna sellest teada e-postile loodusegakoos@rmk.ee
Rada algab Jõeharu telkimisalalt ning suundub üle Laguja oja, mille ületades saab matkaja suunduda vasakule matkaringile. Rada on kerge raskusastmega ja sobilik igas vanuses matkajatele, eriti sobilik lastega peredele. Rajal on mitmed lastele huvipakkuvad kohad: seiklusrada, haldjate kujud ja nõiamaja. Rada on ringikujuline, matka lõppedes jõuab matkaja tagasi raja alguspunkti. Rada on tähistatud RMK suunaviitade ja kollase värvimärgistusega puudel.
E-postinfo.kiidjarve@rmk.ee
Objekti tüüpMatkarada
ParkimisvõimalusedJuurdepääsutee ääres, telkimisalal sobivas kohas.
VarustusRada on suunatud RMK viitadega, rajal on paikkonda tutvustavad infotahvlid, Nõiamaja puhkekoht, puuskulptuurid, purded, pingid ja madalseiklusrada.
Telkimisvõimalus Jõeharu telkimisalal
Lõkkekoht Jõeharu telkimisalal
Matkavõimalus Jalgsi, rada ei ole terves ulatuses jalgrattaga läbitav.
VaatamisväärsusedNõiamaja, vanad vaigu korjamise jäljed puudel, madalseiklusrada, haldjaraja skulptuurid.
Marjad-seenedMustikad, seened
Lisainfo
PiirangudMatkarada asub Elva maastikukaitsealal, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist (+372 662 5999, info@keskkonnaamet.ee).
FailidMaastikukaitseala trükis välja antud Keskkonnaameti poolt 2015.a. Lae PDF.
Seikluste raja/haldjaraja raja kaart, lae PDF.
AsukohtKetneri küla, Nõo vald, Tartumaa
Kohalesõitmise õpetusRada algab Jõeharu telkimisalalt - Tartust mööda Peedu teed Elvasse sõites keerata enne Elva jõe silda vasakule ja sõita seda mööda 1,2 km, seal keerata RMK suunaviida juurest paremale (Illi-Laguja tee) ja sõita 3 km, kus RMK viit juhatab paremale, telkimisalani jääb 330 meetrit.