Majakivi-Pikanõmme loodusõpperada (7 km)

Harjumaa, Lahemaa rahvuspark
Rada tutvustab Eesti suuruselt 3. rändrahnu - Majakivi (kõrgus 7 m, ümbermõõt 32 m), vanu rannamoodustisi, sootüüpide vaheldumist ja Juminda poolsaare metsi.
+372 329 5555
Telkimisvõimalus Juminda telkimisala
Invavõimalus Invakäimla
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedJuminda poolsaare kõrge keskosa, kus kunagiste rannavallide ja liivaluidete, metsa- ja sooribade põimumine loob ainulaadse vaheldusrikka maastiku.
Lisainfo Tutvu enne loodusesse minekut
igaüheõiguse põhimõtetega.
Piirangud Asub Lahemaa rahvuspargis, tutvu külastusele kehtivate piirangutega. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (info@keskkonnaamet.ee, tel +372 680 7438).
AsukohtKuusalu vald, Harjumaa
Objekt nr 21 rahvuspargi kaardil.
Kohalesõitmise õpetusTallinn-Narva mnt (tee E20) 39. km Kuusalus, pöörata paremale Leesi peale. Sõita 800 m Kuusalu ristini, sealt pöörata vasakule (viit "Leesi 17 km"). Edasi sõita viadukti alt läbi ja ületada ringtee, kuni jõuate Jõelähtme-Leesi mnt-le. Sealt pöörata paremale (viit "Leesi 23 km") ja 100 m pärast Kupu küla silti pöörata taas vasakule (viit "Leesi 22 km"). Sõita 10 km Pudisoo külani. Sõita edasi Pudisoo külani, siis keerata vasakule Leesi poole (teeviit "Leesi 15") ja seejärel 2 km peale Pudisoo küla, pöörata paremale Hara poole. 6 km järel jõuate Leesi-Loksa teeristi, kust pöörata vasakule. Umbes 1,2 km pärast pöörata vasakule, seal asubki loodusraja parkla ja infotahvel.