Jussi loodusrada (8 km)

Päästeameti peadirektori käskkirjaga on määratud tuleohtliku aja alguseks 14.04.2017 kogu Eesti territooriumil. Palume järgida tuletegemise juhiseid puhke- ja kaitsealadel. Tuld tohib teha ainult ettevalmistatud lõkkekohtades!
Loodusrada on äärmiselt vaheldusrikka maastiku ja loodusega. Rada kulgeb üles-alla mööda Jussi järvede äärde jäävaid voori ning viib matkaja ka Jussi nõmmele. Jussi nõmm on Eestis ainulaadne looduskooslus, mis on tekkinud Nõukogude Armee tegevusest tingitud korduvate põlengute tagajärjel.
E-postinfo.aegviidu@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
Parkimisvõimalusedraja alguses Koersilla parkla ruumi 20 autole või kuni 4 bussile
VarustusRada on ringikujuline, tähistatud kollaste värvimärkidega puudel. Rajal 9 huvipunkti kirjeldustega, osaliselt laudtee, purded. Raja keskosas asub Jussi telkimisala.
Telkimisvõimalus on
Lõkkekoht on
Matkavõimalus on
Vaatamisväärsused6 Jussi järve, erinevad metsatüübid ja väga vahelduv pinnamood
Marjad-seenedmustikad, pohlad, kukeseened
LisainfoTutvu enne loodusesse minekut
igaüheõiguse põhimõtetega.
AsukohtKuusalu vallas Harjumaal, Soodla ja Valgejõe vahelisel alal Jussi järvede ümbruses. Objekt nr 13 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusJägala-Käravete mnt (tee nr 13) 29. kilomeetril keerata vasakule kruusakattega metsateele ja sõita 3,9 km, kuni jõuate ristmikule. Ristmikule jõudes keerata paremale ja sõita 2 km, kuni jõuate Koersilla parklasse. Rada algabki Koersilla parklast.