Jussi loodusrada (8 km)

Loodusrada on äärmiselt vaheldusrikka maastiku ja loodusega. Rada kulgeb üles-alla mööda Jussi järvede äärde jäävaid voori ning viib matkaja ka Jussi nõmmele. Jussi nõmm on Eestis ainulaadne looduskooslus, mis on tekkinud Nõukogude Armee tegevusest tingitud korduvate põlengute tagajärjel.
Telefon604 7212, 501 6703
Objekti tüüpÕpperada
Parkimisvõimalusedraja alguses Koersilla parkla ruumi 20 autole või kuni 4 bussile
VarustusRada on ringikujuline, tähistatud kollaste värvimärkidega puudel. Rajal 9 huvipunkti kirjeldustega, osaliselt laudtee, purded. Raja keskosas asub Jussi telkimisala.
Telkimisvõimalus on
Lõkkekoht on
Matkavõimalus on
Vaatamisväärsused6 Jussi järve, erinevad metsatüübid ja väga vahelduv pinnamood
Marjad-seenedmustikad, pohlad, kukeseened
AsukohtKuusalu vallas Harjumaal, Soodla ja Valgejõe vahelisel alal Jussi järvede ümbruses. Objekt nr 13 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusJägala-Käravete mnt (tee nr 13) 29. kilomeetril keerata vasakule kruusakattega metsateele ja sõita 3,9 km, kuni jõuate ristmikule. Ristmikule jõudes keerata paremale ja sõita 2 km, kuni jõuate Koersilla parklasse. Rada algabki Koersilla parklast.