Majakivi-Pikanõmme loodusõpperada (7 km)

Harjumaa, Lahemaa rahvuspark
Rada tutvustab Eesti suuruselt 3. rändrahnu - Majakivi (kõrgus 7 m, ümbermõõt 32 m), vanu rannamoodustisi, sootüüpide vaheldumist ja Juminda poolsaare metsi.
Lahemaa erinevate teenusepakkujatega saab tutvuda siin.
+372 329 5555
E-post info.oandu@rmk.ee
info.lahemaa@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
Hooldustüüp Aastaringne
Talvise hoolduse põhimõtteid vaata siit
ParkimisvõimalusedParkla 30 autole või 3 bussile
VarustusInfotahvlid, 2 km laudteed, suunaviidad, vaatlustorn, kuivkäimla, 2 prügikasti
Telkimisvõimalus Juminda telkimisala
Invavõimalus Invakäimla
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedJuminda poolsaare kõrge keskosa, kus kunagiste rannavallide ja liivaluidete, metsa- ja sooribade põimumine loob ainulaadse vaheldusrikka maastiku.
Talvine hooldus Hooldussagedus: 1 kord 2 nädala jooksul (matka- ja õpperadu lumest ei puhastata).
Lisainfo Enne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
Piirangud Vaatetornis võib korraga viibida kuni 10 inimest. Äikesega on torni minek keelatud.
Asub Lahemaa rahvuspargis, tutvu külastusele kehtivate piirangutega. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (info@keskkonnaamet.ee, tel +372 662 5999).
AsukohtKuusalu vald, Harjumaa
Kohalesõitmise õpetusTallinn-Narva mnt (tee E20) 39. km Kuusalus, pöörata paremale Leesi peale. Sõita 800 m Kuusalu ristini, sealt pöörata vasakule (viit "Leesi 17 km"). Edasi sõita viadukti alt läbi ja ületada ringtee, kuni jõuate Jõelähtme-Leesi mnt-le. Sealt pöörata paremale (viit "Leesi 23 km") ja 100 m pärast Kupu küla silti pöörata taas vasakule (viit "Leesi 22 km"). Sõita 10 km Pudisoo külani. Sõita edasi Pudisoo külani, siis keerata vasakule Leesi poole (teeviit "Leesi 15") ja seejärel 2 km peale Pudisoo küla, pöörata paremale Hara poole. 6 km järel jõuate Leesi-Loksa teeristi, kust pöörata vasakule. Umbes 1,2 km pärast pöörata vasakule, seal asubki loodusraja parkla ja infotahvel.