Palumägede matkarada (1 km)

Hea külastaja!
• Arvesta kevadist ilmastikku ja teeolusid ja anna teedele aega taheneda. Ära lõhu oma sõidukit, loodust ega juurdepääsuteid objektidele.
• Ole tähelepanelik üraskikahjustusega kuusepuistutes - tugevate tuultega väldi auto parkimist puude alla ja ka rajal liikumist, sest kahjustatud puud on murdumisohtlikud.
• Sügis-talviste tormide ja rohke lume tõttu on kohati radadel murdunud või paindunud ja maasse külmunud puid ja oksi. Seetõttu võtab radade puhastamine rohkem aega, võimalusel liigu ümber takistuse.
• Kui märkad RMK objektidel või ligipääsuteedel olevaid takistusi (maha langenud puid vms), anna sellest teada e-postile loodusegakoos@rmk.ee
1 km pikkune mitmete tõusude-langustega matkarada algab Palumägede teise parkla juurest ja sobib lõkkekohas olijale järveäärse puhkuse vaheldusrikkamaks muutmiseks.
Telefon +372 676 7122
E-postinfo.kiidjarve@rmk.ee
Objekti tüüpMatkarada
ParkimisvõimalusedEsimene parkla mahutab ühe bussi või 3 autot. Infotahvli juures olev parkla mahutab 10 autot.
VarustusRajal on 1 suur infotahvel, matkaraja viidad (8 tk).
Telkimisvõimalus Telkimisvõimalus ja kattega lõkkekoht on Palumägede lõkkekohas.
Kattega lõkkekoht Kaetud lõkkease grillrestiga.
Matkavõimalus Jalgsi
VaatamisväärsusedPangodi järv ja seda ümbritsev mõhnastik.
LisainfoEnne loodusesse minekut tutvu järgmiste juhistega: igaüheõiguse põhimõtted, kuidas looduses käituda ja prügivabalt looduses.
PiirangudMatkarada asub Pangodi maastikukaitsealal, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi lisainfot Keskkonnaametist (+372 662 5999, info@keskkonnaamet.ee).
AsukohtKambja vald, Tartumaa. Objekt nr 49 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusSõita Tartust 13 km Võru suunas, sealt paremale Otepää suunas, sõita 10 km, Kodijärve mõisapargi juurest keerata vasakule ja sõita 1,4 km ning taaskord keerata vasakule (puidust viit "PALUMÄED"). Buss tuleb jätta esimesse parklasse, suunduda 800 m otse kuni teise parklani. Rada algab ja lõpeb infotahvli juures.