Oandu pärandkultuurirada (3,4 km)

Lääne-Virumaa, Lahemaa rahvuspark
Päästeameti peadirektori käskkirjaga on määratud tuleohtliku aja alguseks 14.04.2017 kogu Eesti territooriumil. Palume järgida tuletegemise juhiseid puhke- ja kaitsealadel. Tuld tohib teha ainult ettevalmistatud lõkkekohtades!
Telefon676 7010, Oandu looduskeskus
E-postoandu.looduskeskus@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
ParkimisvõimalusedParkla 2  bussile või 10 sõiduautole
VarustusRaja läbimiseks kulub umbes 1 tund. Rajal on 28 huvipunkti ja infotahvlid eesti ja inglise keeles. Niiskemates kohtades kergendab liikumist ja kaitseb õrna taimkatet laudrada.
Telkimisvõimalus Telkimise ja lõkke tegemise võimalus on raja läheduses asuval Oandu telkimisalal. Samas asub ka Oandu looduskeskus-teabepunkt.
Lõkkekoht on
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedPärandkultuuriobjektid, erinevad metsatüübid, taimeaed, metsloomade tegutsemisjäljed
Talvine kasutusParkla lükatakse lumest lahti, rajal lumetõrjet ei teostata.
LisainfoSiit saad alla laadida raja infolehe ja kaardi. KLIKI SIIN.
PiirangudAsub Lahemaa rahvuspargis. Tutvu külastusele kehtivate piirangutega  SIIN.
AsukohtRada algab RMK Oandu looduskeskuse õuel, teeb 3,4 km pikkuse ringi hoonete vahel, heinamaal, metsas ja külateel ning jõuab lõpuks looduskeskuse peahoone juurde tagasi. Rada on tähistatud märkidega puudel ja viitadega.
Palume küla vahel jalutades austada kohalike elanike kodurahu.
Kohalesõitmise õpetusTallinn-Narva mnt (tee E20) 73. kilomeetril, Viitnal, pöörata vasakule (viit "Võsu 17 km"). Edasi sõita 6,5 km mööda Viitna-Võsu mnt kuni Palmse külani, kust pöörata paremale Sagadi suunas (viit "Sagadi 6 km"). Edasi sõita mööda Palmse-Sagadi teed, ületada Rakvere-Haljala mnt (viit "Sagadi mõis 2,5 km") ja sõita edasi kuni Sagadi mõisani, kust pöörata vasakule (viit "Altja kaluriküla 5 km"). Edasi sõita 3 km mööda Sagadi-Altja teed ja mööduda Oandu telkimisalast. 150 m pärast näete tee ääres tahvlit „Oandu looduskeskus“, mille juurest keerab tee paremale. Parkla koos infostendidega on sissesõidutee ääres vasakul.