Ise

• Liikumisviis: Jalgsi
  • Läbitud kilomeetrid: 370 km

Matka kirjeldus:

Alustasin Oandust 09.09.2020 kell 09:15 peale põgusat vestlust ja kaartide ostmist RMK Oandu külastuskeskusest. Loodusvaht Timo andis ka oma telefoni numbri, et kui abi vaja siis helista. Seljakott oli 17+kilo (3 liitrit oli vett).
1. päev: Oandu-Kalmeoja (ööbisin telgis) 09:15-18:00
2. päev: Kalmeoja-Nelijärve (ööbisin hostelis) 08:00-18:30
3. päev: Nelijärve-Paunküla (ööbisin kämpingus) 09:00-18:15
4. päev: Paunküla-Loosalu lõkkekoht (ööbisin telgis ja kohtasin esimest korda teisi matkajaid) 07:45-19:00
5. päev: Loosalu lõkkekoht-Mukri lõkkekoht (ööbisin telgis) 08:30-18:45
6. päev: Mukri lõkkekoht-Luite lõkkekoht (ööbisin telgis) 08:30-18:00- see oli kõige raskem päev nii vaimselt kui füüsiliselt.
7. päev: Luite lõkkekoht-RMK Soomaa külastuskeskus (ööbisin saunas kuhu mind lasti pesema, tuhat tänu RMK töötajatele) 08:00-16:05
8. päev: RMK Soomaa külastuskeskus-Kopratare lõkkekoht (ööbisin laavu all) 08:15-17:15
9. päev: Kopratare lõkkekoht-Laiksaare metsaonn (ööbisin tormiöö metsaonnis) 08:30-17:30
10. päev: Laiksaare metsaonn-Ikla (Eesti-Läti piir) viimased 17 km käisin ilma seljakotita mille jätsin RMK Kabli külastuskeskusesse. 08:45-16:05

Soovitused teistele matkajatele:

Tasub mõned asjad enne läbi mõelda, mina seda suurt ei teinud ja tegelesin probleemidega nende tekkimise järjekorras. Näiteks kui võimalus siis joogivett mõnesse punkti ette viia. Samas rabadest saab vett võtta ja neid jääb teele päris mitu. Laudteed on septembris kohati päris libedad, tasub ettevaatlik olla. Ärge plaastreid unustage!

Tagasiside RMK-le:

Suured tänud kõigile RMK töötajatele keda teel kohtasin: Oandus, Soomaal ja Kablis. Igal pool kohtasin vaid toredaid inimesi. Eriliselt suur tänu, võimaluse eest Soomaal saunatada ja riided pesta!
Põhja poolt tulles olid prügikastid kõikides lõkkekohtades kuni Mukri lõkkekohani. Sealt edasi, paari üksiku erandiga, kuni Laiksaareni (minu viimane peatuskoht) prügikaste polnud. Ilmselt on tegu teadliku valikuga, et kõik mis metsa viidud tuleb sealt ka ära viia. Kuigi ma prügihunnikuid kusagil ei näinud siis ma arvan, et mingi prügimajandus võiks siiski olemas olla.

Galerii:

RMK kommentaar:

Aitäh, Kaido, et jagasid meiega oma matkaelamusi!

Matkapäevik

Kõikidel matkajatel on võimalus oma kogemus RMK matkateede läbimisel RMK lehele kirja panna. Jagage oma kogemusi järgmiste matkajatega!