Taevaskodade matkarada (3 km)

Emalätte juurest ülesminev trepp on remonditud ja külastajatele avatud. Tugeva tuule ja vihmaga seda rajalõiku kasutades palume olla ettevaatlikud, kuna võib esineda varinguoht.
Rada on sobiv metsapuhkuseks koos ilusate vaadete ja rohkete treppidega. Osa rajast sobib ka liikumispuuetega inimestele. See 3 km tähistatud matkaring juhatab teelolija maalilistele paljanditele  ja loodusjõudude ürgsete vaadeteni ning lisaks legendide, muistendite ja filmi maailma.
Objekti tüüpMatkarada
ParkimisvõimalusedParkimine kuni 20 autole.
Varustusmatkarajal infotahvlid, järsakupiirded, sillad, trepid
Invavõimalus olemas
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedSuur Taevaskoda, Väike Taevaskoda, Emaläte, Neitsikoobas, Salakuulajakivi, Savimägi, Ahja jõgi
Marjad-seenedmustikad, seened
Talvine kasutusParklani tee lahti lükatud, matkarajal lumetõrjet ei teostata.
AsukohtPõlvamaal, Saesaare-Taevaskoja piirkonnas.
Kohalesõitmise õpetusSõita mööda Tartu-Põlva mnt Põlva suunas, 6 km enne Põlvat keerata vasakule Taevaskoja suunas. Sõita Kanariku-Kiidjärve teed mööda (tee nr 18146) 3,5 km. Sõita läbi Taevaskoja asula, kuni enne Saesaare bussipeatust näitab paremale viit Taevaskotta. Sealt sõita veel umbes 400 m, kuni jõuategi Saesaare parklasse.