Valgesoo õpperada (1,8 km)

Valgesoo õpperajale jääv vaatetorn on külastajate ohutuse tõttu suletud, seoses sellega on ka torni kasutamine keelatud. Vabandame ebameeldivuste pärast ja täname mõistva suhtumise eest.
Ringikujuline 1,8 km pikkune õpperada keerleb ümber Valgesoo raba. Rajal on vaadeldavad  poolsaared, rabataimestik, vanad metsakultuurid, nn parunimännik ning metsakuklasterikas metsaserv.
Objekti tüüpÕpperada
Parkimisvõimalusedparkimistasku 6 autole
VarustusMatkarajast 1 km laudteed, infotahvlid, autoga juurde sõidetav. Rajal asub lõkkekoht ja vaatetorn.
Telkimisvõimalus on
Lõkkekoht on
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedValgesoo raba (350 ha), ürgse ilmega põlismets, parunimännikud, 24-meetrine vaatetorn, National Geographicu kollane aken
Talvine kasutusLõkkekohani viival teel ja matkarajal  lumetõrjet ei teostata. Lõkkepuud olemas.
AsukohtPõlvamaal, Vastse-Kuustes, Kiidjärve-Kärsa tee läheduses.
Kohalesõitmise õpetusSõita mööda Põlva-Reola mnt Tartust Põlva suunas. 10 km enne Põlvat keerata Koorvere ristist vasakule Kiidjärve suunas. Sõita Akste-Häätaru teed mööda (tee nr 18138) 7 km ja seejärel keerata Valgesoo viida juurest paremale metsateele. Sõita 200 m, kuni jõuate Valgesoo vaatetornini, õpperada algab vaatetorni juurest.