Oandu loodusmetsarada (4,7 km)

Lääne-Virumaa, Lahemaa rahvuspark
Rada tutvustab vanu rannamoodustisi, metsa arengu erinevaid etappe, metsloomade tegutsemise jälgi.
Objekti tüüpÕpperada
Parkimisvõimalusedparkimistasku suurele bussile või 5 sõiduautole
VarustusRaja läbimiseks kulub veidi alla 2 tunni. Rajal on 19 huvipunkti ja infotahvlid eesti ja inglise keeles. Niiskemates kohtades kergendab liikumist ja kaitseb õrna taimkatet laudrada.
Telkimisvõimalus Telkimise ja lõkke tegemise võimalus on raja läheduses asuval Oandu telkimisalal. Samas asub ka Oandu looduskeskus-teabepunkt.
Lõkkekoht on
Matkavõimalus on
Vaatamisväärsusedpõlismetsailmeline mets, erinevad metsatüübid, metsloomade tegutsemisjäljed
Talvine kasutusParkimistasku lükatakse lumest lahti , rajal lumetõrjet ei teostata.
PiirangudAsub Lahemaa rahvuspargis.
AsukohtRada algab Sagadi ajaloolise metskonnahoone lähedalt, Koljaku, Sagadi ja Altja teede ristumiskohast. Võsult 10 km, Sagadi mõisast 3 km ja Altjalt 2 km. Objekt nr 22 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusSõida 70 km Tallinn-Narva mnt pidi Narva poole, pööra vasakule Viitna- Koljaku mnt-le ja sõida 6,5 km kuni Palmse külani, kust pöörata paremale (viit "Sagadi 6 km"). Sõita mööda Palmse-Sagadi teed, ületada Rakvere-Haljala mnt (viit "Sagadi mõis 2,5 km") ja sõita edasi kuni Sagadi mõisani. Sealt pöörata vasakule (viit "Altja kaluriküla 5 km"), sõita edasi mööda Sagadi-Altja teed 3 km ja mööduda RMK Oandu telkimisalast. 150 m pärast on tee ääres tahvel „Oandu looduskeskus“, mille juurest keerab tee paremale. Parkla koos infostendidega on sissesõidutee ääres vasakul. Seal on ka loodusmetsaraja viidad.