Palli õpperada (1,5 km)

Hiiumaa, Hiiumaa puhkeala
Päästeameti peadirektori käskkirjaga on määratud tuleohtliku aja alguseks 14.04.2017 kogu Eesti territooriumil. Palume järgida tuletegemise juhiseid puhke- ja kaitsealadel. Tuld tohib teha ainult ettevalmistatud lõkkekohtades!
Tähelepanu köidavad siin vanad kuuse-ja männimetsad, vaheldust pakub aeg-ajalt üleujutatud lodumets. Rannikul saab tutvust teha rannikukooslustega.
Telefon676 7499, Ristna külastuskeskus
E-postinfo.ristna@rmk.ee
Objekti tüüpÕpperada
ParkimisvõimalusedPalli telkimisala parklas kuni 8 sõiduautole või 1 bussile
VarustusRada kulgeb  Palli telkimisala vahetus läheduses ja on varustatud puust suunavate viitadega. Rada algab ja lõppeb telkimisalal oleva infotulba juures, kus on olemas ka raja skeem. Aega raja läbimiseks kulub 30-50 minutit, vaatamisväärsusi tutvustavad 6 infoalust.
Telkimisvõimalus on
Lõkkekoht on
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedLisaks rannikukoosluste ja metsade tundmaõppimisele võid vaadelda merelinde Palli telkimisala kõrval asuvast linnuvaatlustornist.
Marjad-seenedmustikad, seened
Lisainfotelkimise ja lõkketegemise võimalus Palli telkimisalal
AsukohtÕpperada algab Palli telkimisalalt, mis asub Kõpu poolsaare põhjapoolsel küljel, Palli säärel, külast u 0,5 km kaugusel mere ääres. Objekt nr 21 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusÕpperada asub Luidja-Rattagu teelt 4,8 km kaugusel. Luidjalt keerata paremale (suunaviit "Palli telkimisala"), sõita otse ja 3 km pärast keerata suunaviida juurest uuesti paremale. Sõita edasi, kuni jõuate Palli telkimisala parklasse.