Palli telkimisala ja linnuvaatlustorn

Hiiumaa, Hiiumaa puhkeala
Siin on käe-jala juures liivarannad, mida mööda võid kilomeetrite kaupa jalutada ja merevaateid nautida. Rannamändide vahel leiab paiga telgile ja saab ka lõket teha. Kehvema ilma korral aitab katusealusega lõkkekoht.
E-postinfo.ristna@rmk.ee
Objekti tüüpTelkimisala
ParkimisvõimalusedKruusakattega taskutes telkimisala servas kuni 8 autole või 1 bussile.
VarustusParkla, infotulp, kuivkäimla, vaatlustorn, 3 grillimisrestidega varustatud lõkkekohta, 4 katusega pinklauda ja varikatusealune väikese küttekoldega, 4 pinklauda suures varjualuses.
Telkimisvõimalus on
Kattega lõkkekoht on
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedSiin saad tundma õppida liigirikkaid rannikumetsi telkimisalalt algaval Palli õpperajal või imetleda merevaateid ja veelinde linnuvaatlustornist.
Marjad-seenedseened
PiirangudTornis tohib korraga viibida maksimaalselt 6 inimest, lapsed vaid täiskasvanud saatjaga!
AsukohtTelkimisala asub Kõpu poolsaare põhjapoolsel küljel, Palli säärel, külast u 0,5 km kaugusel mere ääres. Objekt nr 21 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusTelkimisala asub Luidja-Rattagu teelt 4,8 km kaugusel. Luidjalt keerata paremale (suunaviit "Palli telkimisala"), sõita otse ja 3 km pärast keerata suunaviida juurest uuesti paremale. Sõita edasi, kuni jõuategi telkimisala parklasse.