Palli telkimisala ja linnuvaatlustorn

Hiiumaa, Hiiumaa puhkeala
Päästeameti peadirektori käskkirjaga on määratud tuleohtliku aja alguseks 14.04.2017 kogu Eesti territooriumil. Palume järgida tuletegemise juhiseid puhke- ja kaitsealadel. Tuld tohib teha ainult ettevalmistatud lõkkekohtades!
Siin on käe-jala juures liivarannad, mida mööda võid kilomeetrite kaupa jalutada ja merevaateid nautida. Rannamändide vahel leiab paiga telgile ja saab ka lõket teha. Kehvema ilma korral aitab katusealusega lõkkekoht.
Telefon676 7499, Ristna looduskeskus
E-postristna.looduskeskus@rmk.ee
Objekti tüüpTelkimisala
ParkimisvõimalusedKruusakattega taskutes telkimisala servas kuni 8 autole või 1 bussile.
VarustusParkla, infotulp, kuivkäimla, vaatlustorn, 3 grillimisrestidega varustatud lõkkekohta, 4 katusega pinklauda ja varikatusealune väikese küttekoldega, 4 pinklauda suures varjualuses.
Telkimisvõimalus on
Kattega lõkkekoht on
Matkavõimalus on
VaatamisväärsusedSiin saad tundma õppida liigirikkaid rannikumetsi telkimisalalt algaval Palli õpperajal või imetleda merevaateid ja veelinde linnuvaatlustornist.
Marjad-seenedseened
PiirangudTornis tohib korraga viibida maksimaalselt 6 inimest, lapsed vaid täiskasvanud saatjaga!
AsukohtTelkimisala asub Kõpu poolsaare põhjapoolsel küljel, Palli säärel, külast u 0,5 km kaugusel mere ääres. Objekt nr 21 puhkeala kaardil.
Kohalesõitmise õpetusTelkimisala asub Luidja-Rattagu teelt 4,8 km kaugusel. Luidjalt keerata paremale (suunaviit "Palli telkimisala"), sõita otse ja 3 km pärast keerata suunaviida juurest uuesti paremale. Sõita edasi, kuni jõuategi telkimisala parklasse.