Plaagi lõkkekoht

Valgamaa, Karula rahvuspark
Plaagi lõkkekohta viiva tee viimane kilomeeter on autoga raskesti läbitav. Soovitame läbida see lõik jalgsi.
Päästeameti peadirektori käskkirjaga on määratud tuleohtliku aja alguseks 14.04.2017 kogu Eesti territooriumil. Palume järgida tuletegemise juhiseid puhke- ja kaitsealadel. Tuld tohib teha ainult ettevalmistatud lõkkekohtades!
Mõnus peatuskoht kalameestele ja pikal jalgsimatkarajal matkajatele.
E-post info.karula@rmk.ee
Objekti tüüpLõkkekoht
Parkimisvõimalusedparkla 3-le autole.
VarustusInfotahvel, lahtine lõkkease grillrestiga, kuivkäimla, 2 pinki, puude varjualune, 2-osaline prügikast. Ruumi 5 telgile.
Telkimisvõimalus lubatud paigaldada kuni 5 (4-kohalist) telki.
Lõkkekoht on
Matkavõimalus Siit möödub Karula pikk jalgsimatkarada.
VaatamisväärsusedÄhijärv, maastikud, vanad liigirikkad metsad
Marjad-seenedmustikad, seened
LisainfoTutvu enne loodusesse minekut igaüheõiguse põhimõtetega.
PiirangudLõkkekoht asub Karula rahvuspargis, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist (Valga kontor tel. +372 680 7901, e-post louna@keskkonnaamet.ee).
AsukohtÄhijärve läänekaldal, Rebasemõisa külas, Karula vallas, Valga maakonnas.
Kohalesõitmise õpetusAntsla-Haabsaare mnt 8. kilomeetril keerata 50 m pärast Haabsaare bussipeatust paremale (viidad "Karula rahvuspargi külastuskeskus 7 km", "Saru 20 km"). Sealt sõita edasi 1,5 km mööda Haabsaare-Saru mnt, kuni jõuate ristmikule ja sealt keerata paremale (viit „Valga 32 km“). Sõita mööda Valga-Lüllemäe-Litsmetsa teed 5,6 km ja pärast Rebasemõisa bussipeatust keerata vasakule (viit „Kolski 6“). Mööda Koobassaare-Rebasemõisa teed sõita 6 km ja 200 m pärast Kolski viita pöörata vasakule (viit „Silla 4 km“). Edasi sõita mööda metsateed 1,2 km, kuni suunaviit näitab Plaagi. Sealt keerata vasakule ja sõita 2 km, kuni jõuategi Plaagi lõkkekohta.