Tõrvanina telkimisala

Hiiumaa, Hiiumaa puhkeala
14. augustist lõpeb kogu Eesti territooriumil suure tuleohuga aeg, kuid kehtima jääb tuleohtlik aeg. Tuleohtlikul ajal võib looduses tuld teha vaid selleks ettenähtud kohtades. • Lõket tohib teha vaid nõrga tuulega – kuni 5 m/s. • Lahtist tuld ei tohi jätta järelevalveta, lõkkel tuleb lasta lõpuni põleda, lõkkejäägid kustutada veega või summutada liivaga. • Metsas liikujatel tuleb lõkke tegemisel ja grillimisel kasutada ainult selleks ettevalmistatud ja soovitatavalt kattega lõkkekohti.
Telkimisala rannamändide all piki  Tõrvanina randa. Rannas ootavad sind laulvad liivad ja parajalt kiiresti sügavust pakkuv meri.
E-postinfo.ristna@rmk.ee
Objekti tüüpTelkimisala
ParkimisvõimalusedKruusakattega piirdega parkla telkimisala alguses mahutab kuni 14 sõiduautot või 1 suure bussi, lisaks parkimistasku matkaraja infotahvli juures 4 sõiduautot või 1 väikebussi, parkimistaskud telkimisala lõkkekohtade juures 2-3 sõiduautot.
Varustus7 kaetud lõkkeaset ja katusega pinklauda, 2 kuivkäimlat, 3 puukuuri, prügikonteinerid suures parklas
Telkimisvõimalus on
Kattega lõkkekoht on
Matkavõimalus Kärdla-Tõrvanina matkarajal
VaatamisväärsusedTõrvanina rannas ootavad puhkajat laulvad liivad, telkimiskohad  rannamändide all, vaade Lehtma sadamale ja Kärdlale. Kärdla-Tõrvanina matkarada mööda võib sammud seada otse Kärdlasse.
Marjad-seenedMustikad
Lisainfo Tutvu enne loodusesse minekut
igaüheõiguse põhimõtetega.
AsukohtTahkuna poolsaar, Hiiumaa vald, Hiiu maakond
Objekt nr 13 puhkeala kaardil
Kohalesõitmise õpetusKärdlast sõita Kõrgessaare poole (liikudes mööda teed nr 80), 5 km pärast keerata paremale Lehtma poole. Kärdla-Lehtma tee (tee nr 82) 8. kilomeetril keerata paremale (viit "Telkimisala") ja sõita edasi, kuni jõuate telkimisalale.