Jõeharu telkimisala

Hea külastaja!
• Arvesta kevadist ilmastikku ja teeolusid ja anna teedele aega taheneda. Ära lõhu oma sõidukit, loodust ega juurdepääsuteid objektidele.
• Ole tähelepanelik üraskikahjustusega kuusepuistutes - tugevate tuultega väldi auto parkimist puude alla ja ka rajal liikumist, sest kahjustatud puud on murdumisohtlikud.
• Sügis-talviste tormide ja rohke lume tõttu on kohati radadel murdunud või paindunud ja maasse külmunud puid ja oksi. Seetõttu võtab radade puhastamine rohkem aega, võimalusel liigu ümber takistuse.
• Kui märkad RMK objektidel või ligipääsuteedel olevaid takistusi (maha langenud puid vms), anna sellest teada e-postile loodusegakoos@rmk.ee
Elva jõe lähedal metsa ja luhaniidu piirimail paiknev telkimisala sobib mitmekülgseks puhkuse veetmiseks - siin saab peatuda pikemalt, jalga saab puhata ka matkaja, kalastaja, seeneline ja marjuline. Siit võib suunduda Haldjarajale, kus Sind ootamas mitmeid üllatusi.
E-postinfo.kiidjarve@rmk.ee
Objekti tüüpTelkimisala
ParkimisvõimalusedJuurdepääsutee ääres, lõkkekoha läheduses.
Varustus6-nurkne suurem ja 2 väiksemat varjualust, grillrestiga lõkkealune, pingid, puude varjualune, käimla.
Telkimisvõimalus Lubatud paigaldada kuni 10 (4-kohalist) telki.
Lõkkekoht Lahtine grillrestiga lõkkekoht.
Matkavõimalus Telkimisalalt saab alguse Haldjarada ja möödub Elva jõe ürgoru matkarada.
VaatamisväärsusedMitmekesine maastik, Laguja (Tihase) oja lammielustik, läheduses kaunid männimetsad.
Marjad-seenedMustikad, seened
Lisainfo
PiirangudTelkimisala asub Elva maastikukaitsealal, tutvu piirangute ja kaitse-eeskirjaga siin. Vajadusel küsi piirangute kohta lisainfot Keskkonnaametist (+372 662 5999, info@keskkonnaamet.ee).
FailidMaastikukaitseala trükis välja antud Keskkonnaameti poolt 2015.a. Lae PDF.
AsukohtKetneri küla, Nõo vald, Tartumaa
Kohalesõitmise õpetusTartust mööda Peedu teed Elvasse sõites keerata enne Elva jõe silda vasakule ja sõita seda mööda 1,2 km, seal keerata RMK suunaviida juurest paremale (Illi-Laguja tee) ja sõita 3 km, kus RMK viit juhatab paremale, telkimisalani jääb 330 meetrit.